شهرستان ها

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای در خرم‌آباد

خرم‌آباد – فرمانده انتظامی لرستان از متلاشی‌شدن باند سارقان حرفه‌ای و کشف ۲۰ فقره در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی ظهر امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع سرقت احشام و منزل در شهرستان خرم‌آباد، موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند ضمن شناسایی باند سارقان در یک عملیات غافلگیرانه چهار نفر سارق را شناسایی، دستگیر و از مخفیگاه آنها یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف که در راستای تحقیقات پلیسی تاکنون به ۱۳ فقره سرقت احشام، منزل و سایر سرقت‌ها در سطح شهرستان خرم‌آباد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه در یک عملیات دیگر یک سارق نیز شناسایی دستگیر و تحویل مراجع ذی‌صلاح شد، گفت: از این متهم ۷ فقره سرقت کشف شد.

سردار الهی با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی مربوطه تحویل شدند، بیان داشت: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد سرقت‌هایی که توسط این سارقان صورت‌گرفته از دامداران و منزل با ضریب پایین امنیتی بوده؛ لذا به دامداران و منازل توصیه می‌شود نسبت به مقاوم‌سازی، ارتقا حفاظت فیزیکی و استفاده از تجهیزات ضدسرقت اقدام کنند تا شاهد وقوع این گونه سرقت‌ها نباشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا