شهرستان ها

دستگیری عاملان قتل شهروند ۲۰ ساله ایرانشهری

زاهدان- جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش گسترده و شبانه روزی مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر، عاملان قتل شهروند ۲۰ ساله ایرانشهری پس از پنج ماه زندگی مخفیانه دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مرتضی جوکار جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، افزود: در نهم تیرماه امسال، طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به قتل شهروندی ۲۰ ساله ایرانشهری در یکی از محلات این شهرستان، بلافاصله اکیپی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس آگاهی و طی تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که جوانی ۲۰ ساله توسط فرد یا افرادی ناشناس در منزل خود با سلاح کلت کمری به قتل رسیده و قاتل از صحنه جرم متواری شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ‌های موجود، متهم مورد نظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

وی بیان کرد: با توجه به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه تیم رسیدگی کننده به پرونده، با اشراف اطلاعاتی خود سرنخ‌هایی از محل اختفا متهم بدست آورده و در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

جوکار در ادامه افزود: طی اعترافات بدست آمده از قاتل، سه نفر دیگر از همدستانش که در این قتل نقش داشتند طی چند عملیات پیچیده پلیسی دستگیر و به مقر پلیس دلالت یافتند.

وی در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح به کاربرده در این جنایت همچنان ادامه دارد، علت و انگیزه این قتل را سرقت از منزل اعلام و خاطر نشان کرد: قاتل به همراه سه نفر دیگر از هم دستانش با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا