شهرستان ها

دستگیری ۱۳ سارق و خرده‌فروش مواد مخدر نظرآباد

نظرآباد – فرمانده انتظامی نظرآباد از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی دراین شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۱۳ سارق و خرده‌فروش مواد مخدر شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرج‌الله اسداللهی اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر و فروشندگان موادمخدر در سطح شهرستان نظرآباد به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این طرح که با حضور کلیه واحدهای عملیاتی پلیس به مرحله اجرا درآمد تعداد ۳۹ معتاد متجاهر از سطح شهر جمع آوری و در بازرسی از آنها مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال مواد کشف شد.

فرمانده انتظامی نظرآباد با بیان اینکه در این طرح ۷ سارق دستگیر و کلیه معتادان متجاهر به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی سارقان ضمن اعتراف به ۳۳ فقره سرقت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با اشاره به دستگیری ۶ خرده فروش مواد مخدر و کشف مقدار ۳۸۰ گرم انواع مواد مخدر از مخفیگاه آنها، بیان داشت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا