شهرستان ها

دستگیری ۲ مالخر و سارق در پردیس/مالباختگان اموال را شناسایی کردند

پردیس- فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری ۲ مالخر و سارق در این شهرستان خبر داد و گفت: مالباختگان متهمان را شناسایی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد عبدیان ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری ۲ نفر مالخر و سارق و کشف ۷ فقره سرقت در پردیس خبر داد و اظهار داشت: در پی اعلام چندین فقره سرقت موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان پردیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری بومهن ۱۲ این فرماندهی با پیگیری به عمل آمده یک مالخر را شناسایی و با هماهنگی با مقام قضائی موفق به دستگیری وی شدند.

عبدیان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های انجام شده به بزه انتسابی اعتراف کرد، بیان داشت: مأموران در بازرسی از محل اختفای متهم مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی پردیس با بیان اینکه تلاش پلیس با توجه به سرنخ‌های به دست آمده، ادامه پیدا کرده بود گفت: پلیس با دعوت از مال باختگان به کلانتری و شناسایی اموالشان موفق شد ،۷ فقره سرقت را کشف کند.
وی در ادامه عنوان داشت: شهروندان ضمن رعایت موارد امنیتی و مجهز کردن اماکن خصوصی به تجهیزات ایمنی هر گونه موارد مشکوک را با پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا