شهرستان ها

دستگیری ۸ نفر اراذل و اوباش در پارس‌آباد

پارس آباد- دادستان عمومی و انقلاب مرکز اردبیل گفت: با همکاری حوزه قضائی شهرستان پارس آباد هشت نفر از اراذل و اوباش این شهرستان دستگیر شدند.

جلال آفاقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این هشت نفر که قصد تحرکاتی در شهرستان پارس آباد داشتند با ورود به موقع حوزه قضائی این شهرستان دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: با تدابیر دادستانی پارس آباد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات انتظامی هشت نفر که سه نفر از آنها از اراذل و اوباش شناسنامه دار و مابقی از مجرمان حرفه ای بودند قبل از هرگونه اقدام مؤثر در ایجاد درگیری و عملی ساختن نقشه‌های خود دستگیر و روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل افزود: بنابر دستور رئیس قوه قضائیه رسیدگی به اینگونه پرونده‌ها به صورت فوری است و با تصمیمات اتخاذ شده اراذل و اوباش از هیچ ارفاق قانونی در سیر رسیدگی و اجرای احکام برخوردار نخواهند بود.

آفاقی با بیان اینکه مجرمان در اردبیل و شهرستان‌ها هیچ حاشیه امنی نخواهند داشت، اظهار کرد: هر اقدامی که علیه امنیت روحی، روانی و حتی جسمی مردم باشد از دید مسئولان قضائی پنهان نمی‌ماند و مجرمان در اولین ساعات طرح ریزی جرایم خشن علیه امنیت جامعه در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا