شهرستان ها

دشمن در ۴۰ سال اخیر نتوانسته هیچ خللی در اراده مردم ایجاد کند

اردبیل- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در بیش از ۴۰ سال بعد از انقلاب دشمن با ترفندهای مختلف نتوانسته هیچ خللی در اراده مردم ایران ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نوبخت اژدری بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام و منزلت مادر در جمع کارکنان سازمان جهاد کشاورزی اردبیل، با اشاره به حادثه تروریستی در سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: دشمن پست و زبون که از رویارویی علنی با رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل درماند و در طول بیش از ۴۰ سال از حیات با شکوه نظام جمهوری اسلامی هیچ خللی نتوانست در عزم راسخ ملت سرافراز ایران اسلامی در مبارزه با استکبار جهانی بردارد با توسل به برخی مزدوران و اجیرشدگان دست‌نشانده، مردم بی‌دفاع ایران اسلامی را که برای ابراز ارادات به سرباز و فدایی شهید خود به سوی گلزار شهدای کرمان روانه بودند، به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: دشمنان به زعم خود ملت ایران را از ادامه راه شهیدان دچار تردید می‌کنند و میان مردم و نظام اسلامی فاصله می‌اندازند غافل از اینکه دشمن پست و زبون عزم و اراده مردم سرفراز ایران اسلامی را در مقابل دشمنان نادیده گرفته است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به شیطنت‌ها و ددمنشی‌های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: دشمن خبیث حجاب بانوان را در جامعه هدف قرار داده و کشف حجاب و کم‌رنگ کردن ارزش‌های اسلامی را دستمایه شیطنت‌های خود قرار داده است.

اژدری افزود: اینجاست که وظیفه و رسالت مادران پاکدامن و مؤمن آغاز می‌شود چرا که حجاب که یکی از نمودهای تربیتی، اخلاقی و دینی است باید از خانواده شروع شود، به ویژه مادران وظیفه دارند دختران خود را از همان کودکی به حجاب سفارش دهند و با آثار، فواید و برکات آن آشنا سازند تا دختران با اطلاع کامل نسبت به پوشش و حجاب وارد جامعه شده و طرز فکر و برداشت صحیحی از حجاب داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در غیر این صورت بی‌توجهی والدین نسبت به حجاب و عفاف تلاش و کوشش‌های شیاطین و مخالفت‌های حجاب که با زمزمه‌های زهرآگین خود دختران و زنان جامعه را مورد هدف قرار می‌دهند، موجبات ترویج بی‌حجابی را گسترش می‌دهد.

اژدری با اشاره به فضائل و برتری‌های حضرت فاطمه زهرا (س) اضافه کرد: دختر پیامبر گرامی اسلام خداشناس مطلق بود و به همین دلیل هم الگوی کامل برای زنان بوده و در زمره بانوان برتر دو عالم قرار گرفت.

وی بیان کرد: تعداد نیروهای مشغول به کار در وزارت جهاد کشاوزری ۶۶ هزار نفر است که از این تعداد ۱۳ هزار نفر آن را بانوان تشکیل می‌دهد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز از ۷۴۰ نفر، تعداد ۱۳۹ نفر آنها را خانم‌ها تشکیل می‌دهند که نقش کلیدی و مهمی را در تأمین امنیت غذایی دارند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا