شهرستان ها

دعوت دیگران برای مشارکت حداکثری یک تکلیف است

ایلام-امام‌ جمعه ایلام با اشاره به اینکه دعوت دیگران برای مشارکت حداکثری یک تکلیف است، گفت: امیدآفرینی مهم ترین نقش رسانه ها در شرایط کنونی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر یکشنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه استان اظهار کرد: رسانه‌های استان در بحث مشارکت حداکثری، شور انتخاباتی و تبیین لزوم حضور مردم پای صندوق‌های رای اهتمام داشته‌اند که این حرکت شایسته تشکر و قدردانی است.

وی با بیان اینکه امروز قدرت تبلیغاتی دشمن آخرین حربه‌ای است برای ضربه زدن به نظام اسلامی، گفت: مشارکت در انتخابات و دعوت دیگران برای مشارکت حداکثری یک تکلیف است و رسانه‌ها نقش مهم و بی بدیلی در این امر دارند.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه دشمنان با تمام توان رسانه‌ای و تبلیغاتی خود در تلاش هستند که مردم را از نظام اسلامی مایوس کنند، گفت: در این راستا نیازمند هستیم که افتخارات و دستاوردهای دوران پس از انقلاب نظام تبیین شود.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: رسانه‌ها برای مقابله با این ترفند با جدیت و پشتکار تمام تولید محتوا کرده و فرهنگ امید آفرینی را در جامعه نهادینه کنند.

وی با اشاره به اینکه از همه خبرنگاران و رسانه‌ها که برای گرم کردن تنور انتخابات تلاش کردند و وقت گذاشتند، قدردانی می‌کنم، افزود: شوراهای شهر در امر فضای شهر بسیار تاثیر گذارند و باید این نقش برای آحاد جامعه تبیین شود.

کریمی تبار بیان کرد: وضعیت شهری در شهر ایلام مناسب نیست و در ابتدایی‌ترین خدمات مورد نیاز در شهر مشکل وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز مشکلات و گلایه‌هایی وجود دارد، اما این شرایط قابل تغییر است، اضافه کرد: دشمن از اول انقلاب تاکنون همواره تلاش کرده است که مردم پای صندوق‌های رای نیایند و بر این امر تبلیغ کرده است.

وی اضافه کرد: لازم است مردم برنامه‌های نامزدها را با دقت رصد کرده و فردی اصلح را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: ایلام در موضوع دفاع مقدس مظلوم و رشادت‌های مردم استان ایلام مغفول واقع شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا