شهرستان ها

دفاع مقدس نماد برتری ایمان برابر شیطان است

بابل- یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس، دفاع مقدس را نماد برتری ایمان برابر شیطان دانست و گفت: شهیدان به تکلیف خود در این دوران عمل کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبرنژاد پنجشنبه شب در بیستمین یادواره ۳۰ شهید بحرارم شرقی شهرستان بابل با اشاره به اراده آهنین شهدا اظهار داشت: دفاع مقدس نماد برتری ایمان برابر شیطان است ونشان می‌دهد که شهدا به تکلیف خود نگاه می‌کردند و بدون توجه به امکانات دشمن به تکلیف خود توجه و به تعهد خود با امامشان فکر می‌کردند.

وی افزود: شهدا هرچه را که داشتند و بالاترین سرمایه شأن را که جانشان بود در کف اخلاص گذاشتند وبا دشمن مبارزه کردند و با صبر و پایداری می‌شود از مشکلات عبور کرد و لازم است که شهدا را الگو سازیم.

وی ادامه داد: مسئولان ما هم باید با الگوسازی شهدا به فکر آسایش ورفاه مردم باشند زیرا شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و آنان در مسابقه مال، دنیا، مسئولیت وقدرت نیستند.

سردار اکبرنژاد ادامه داد: حیات شهدا حیات الهی است و درک آن برای ما امکان پذیر نیست و تکریم مقام شامخ شهیدان یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است که برگزاری یادواره‌های شهدا می‌تواند گامی مؤثر در این مسیر باشد چراکه توجه جوانان و نوجوانان را به پیام شهدا در راستای حفظ انقلاب و ایجاد امنیت در جامعه جلب می‌کند.

وی اضافه کرد: اجر و پاداش مادران و همسران شهدا قطعاً کمتر از شهدا نیست چرا که این یادگاران شهدا سال‌های سال با سختی و مرارت زندگی کردند.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا