شهرستان ها

دهه فجر نماد و جشن ملی در ایران اسلامی است

ساری- استاندار مازندران با بیان اینکه دهه فجر نماد و جشن ملی در ایران اسلامی است، گفت: الگوی انقلاب اسلامی باید به نسل های جوان منتقل و معرفی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور ظهر پنجشنبه در حاشیه جلسه ستاد دهه فجر در گفتگو با خبرنگاران از ۲۲ بهمن به عنوان نماد و جشن ملی در ایران اسلامی یاد کرد و گفت: در سال جاری برنامه‌های متنوعی را برای دهه فجر برنامه ریزی کردیم.

وی با تاکید براینکه نسل جوان و نوجوان باید با ارزش‌های دوران انقلاب اسلامی آشنا باشد، انتقال ارزش‌ها و مفاهیم را به این نسل ضروری دانست و گفت: بهره مندی از نسل جوان در الگوسازی فعالیت‌ها در دهه فجر امری الزامی است.

وی با اظهار اینکه نسل جوان باید با ایده‌های جدیدی، مراسم دهه فجر را باشکوه برگزار کند، از تشکیل ستاد و کمیته‌های دهه فجر در استان خبر داد و گفت: باید مراسم‌هایی متناسب با شأن استان مازندران طراحی شود.

استاندار مازندران گزارش اقدام‌های صورت گرفته در مباحث اقتصادی، عمرانی و غیره از سوی مسئولان به مردم را از برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی به شیوه‌های مختلف از جمله نمایشگاه‌ها نمایش گذاشته شود.

حسینی پور یادآور شد: امیدواریم امسال بعد از دو سال کرونا، شاهد بهترین برنامه‌ها باشیم.

وی درباره راهپیمایی دهه فجر گفت: هنوز اعلام رسمی در این زمینه نشده است و منتظر تصمیم ستاد ملی کرونا هستیم.

استاندار مازندران بهره برداری از پروژه‌های مختلف را از دیگر برنامه‌های دهه فجر ذکر کرد و گفت: پروژه‌های تکمیل شده در این دهه بهره برداری می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا