شهرستان ها

دوره‌های مدیریت بهره وری در سیستان و بلوچستان برگزار شد

زاهدان – معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دوره‌های مدیریت بهره‌وری در هفته گذشته در فرمانداری ایرانشهر، پارک علم و فناوری و استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سیده ثریاسیدزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: دوره‌های مدیریت بهره‌وری در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته گذشته در فرمانداری ایرانشهر، پارک علم و فناوری و استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در این دوره‌ها مباحث مربوط به مدیریت، تحول، بهره‌وری و توسعه ارائه شد.

وی ادامه داد: دوره‌های بهره وری و تحول در مدیریت و سازمان و تحول، توسعه روستایی و بهره وری در ایرانشهر با حضور فرماندار، معاونین فرمانداری، بخشداران، دهیاران منتخب و مدیران این شهرستان و دوره مدیریت بهره وری شرکت‌های فناور با حضور شرکت‌های دانش بنیان در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سید زاده بیان داشت: همچنین دوره بهره وری و تحول در مدیریت و سازمان در استانداری با حضور مدیران ستادی، معاونین و رؤسای گروه‌ها به صورت حضوری و تمامی فرمانداران و بخشداران استان سیستان و بلوچستان به صورت مجازی برگزار شد.

وی تصریح کرد: همچنین با هدف ارتقا شاخص‌های مدیریتی این دوره‌ها به صورت ماهانه و در شهرهای مختلف استان سیستان و بلوچستان تا پایان سال برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا