شهرستان ها

دولت انقلابی منتخب مردم، زمینه ساز تمدن نوین اسلامی است

شیراز – مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس گفت: دولت جوان انقلابی که منتخب اکثریت مردم است، زمینه ساز تمدن نوین اسلامی خواهد بود.

حجت‌الاسلام محمدصادق مهرابی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در آستانه چهل سالگی سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی در یکم تیر ماه و تقارن آن با پیروزی بزرگ مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: هدایت راهبردی ریاست سازمان تبلیغات و حوزه‌های ستادی در خلق حماسه بزرگ انتخابات و حضور معنادار مردم و انتخاب آگاهانه مردم همه نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد و امروز شاهد خوشحالی و نشاط جبهه انقلاب، خصوصاً جبهه مقاومت در سراسر کشور هستیم.

وی افزود: رأی مردم در انتخابات گذشته و این انتخابات یک “نه آگاهانه” به کسانی بود که احساس می‌کنند گره مشکلات به دست خودفروختگان داخلی و دشمنان خارجی حل می‌شود.

حجت‌الاسلام مهرابی تصریح کرد: مجموعه اداره کل تبلیغات اسلامی با تمام خزوع و خشو از همه مجموعه‌هایی که خلق حماسه کرد، به خصوص هیئت‌های مذهبی، مداحان، مؤسسات قرآنی، مساجد، روحانیون و مبلغین شبکه تبلیغی کشور در استان پهن آور فارس؛ صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کند.

وی افزود: یکم تیر ماه چهارمین دهه سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان حضرت امام (ره) است، حضرت امام (ره) با تیزبینی که داشت این بنای خیر را در راستای هدف گذاری و برنامه ریزی و نظارت بر امور فرهنگی کشور بنا گذاشتند و به حق یکی از ماندگارترین حرکت جریان‌ساز انقلاب اسلامی؛ تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات فارس اضافه کرد: تا الان خیرات و برکات این نهاد انقلابی را در حوزه‌های مختلف ترویج و تفسیر قرآن کریم، اعزام مبلغ به مناطق محروم، ساماندهی روحانیون و مبلغین، ساماندهی هیأت مذهبی در حوزه تشکل‌های مردمی دیده‌ایم و در هر جریانی از جریان‌های انقلاب نقش سازمان تبلیغات را به وضوح می‌توان ملاحظه کرد.

وی تاکید کرد: به خصوص در چرخه جدید گام دوم انقلاب رویکرد سازمان تبلیغات اسلامی با پویش‌های مردمی در واقع شروع شد و اثرگذاری و مانایی آن در پویش بخش سلامت به زیبایی ملاحظه گردید، در بخش چهله انقلاب و در بحث مواسات و کمک‌های مومنانه به اوج خود رسید؛ همچنین حضور بی‌بدیل شبکه تبلیغی در کنار مردم در بحث کرونا و توزیع اقلام بهداشتی، در بحث همکاری با کادر درمان و تغسیل اموات و در هر عرصه‌ای که به حضور سازمان در کنار مردم نیاز بود، قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام مهرابی یکی از مهمترین نقش آفرینی‌های سازمان تبلیغات اسلامی را در بحث جامعه پردازی و تمدن سازی انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز مهمترین تکلیف سازمان در عصر جدید در حوزه تمدن سازی جامعه به سمت جامعه عدالت محور است، البته سازمان گام‌های مؤثری را شروع کرده، نقش سازمان در فضای مجازی و هدایت گرو های هدف در فضای مجازی، همچنین تولید محتوا در این بخش؛ از جمله فعالیت‌های مؤثری است که سازمان تبلیغات اسلامی در سه سال گذشته با نگاه متفاوت حجت‌الاسلام قمی ریاست معزز سازمان تبلیغات اسلامی کشور انجام داده است.

وی در خصوص برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در هفته تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی گفت: تجلیل و تقدیر از همکاران سازمان، دیدار با خانواده همکاران درگذشته و تجلیل از کارکنان بازنشسته و برنامه‌های متنوعی رو هماهنگ با جشن بزرگ انتخابات توسط مجموعه‌های مردم نهاد در سراسر استان برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام مهرابی تاکید کرد: در گام دوم انقلاب رویکرد جدید و مؤثری را در سطح کلان کشور با این دولت انقلابی و با این مجلس انقلابی خواهیم داشت و ان شاالله دولت انقلابی منتخب مردم زمینه ساز تمدن نوین اسلامی در سال‌های آینده در کنار مردم با مردم خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا