شهرستان ها

دولت تا آخرین روز فعالیت خود در خدمت به مردم آماده است

صومعه سرا- معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه خدمت به مردم تعطیل بردار نیست، گفت: دولت تا آخرین روز فعالیت خود در خدمت به مردم آماده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی امیری صبح پنج شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه تصفیه خانه صومعه سرا با اشاره به تحریم و فشارهای اقتصادی، اظهار کرد: تحریم و کرونا طی یک سال گذشته آسیب بسیاری به منابع کشور وارد کرده است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی دشمن با فشار حداکثری برای نابودی جمهوری اسلامی بود، افزود: وزارت خزانه داری آمریکا اتاق جنگ اقتصادی نظام جمهوری اسلامی بود تا اقتصاد ایران را فلج کند.

امیری در ادامه با اشاره به اینکه تحریم‌ها واقعیتی بود و از سوی دیگر با شیوع ویروس کرونا یک میلیون نفر بیکار شدند، ادامه داد: وعده‌هایی داده شد و خواسته‌های رئیس جمهوری انجام و چرخه توسعه به دولت بازگشت.

وی با بیان اینکه اداره کشور در چنین شرایطی تقریباً چیزی شبیه معجزه بود، گفت: پروژه‌های و طرح‌های متعددی در مناطق مختلف کشور در حال انجام است و نشان دهنده این است که به سمت توسعه متوازن در حال حرکت هستیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به روزهای پایانی کار دولت دوازدهم، تأکید کرد: ما تا آخرین روز متعهد هستیم و به خدمت رسانی بدون منت به مردم ادامه می‌دهیم خدمت به مردم تعطیلی بردار نیست.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا