شهرستان ها

دولت جدید راه حل آنی برای مقابله با گرانی در دستور کار قرار دهد

لامرد – امام جمعه لامرد خواستار اتخاذ راه حل های آنی برای مقابله با مشکل گرانی در جامعه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسین زاده امام جمعه لامرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه لامرد با اشاره روز مقاومت گفت: از عاشورا تا به امروز این مقاومت اسلامی باقی مانده است و خط هیهات من الذله تا حضور حضرت بقیت الله الاعظم ادامه خواهد داشت.

امام جمعه لامرد با اشاره به رشادتهای آزادگان به خصوص سید آزادگان شهید ابوترابی گفت: در سرزمین دشمن، درد غربت را تحمل کردند و اقتدار نظام اسلامی را نشان دادند و نگذاشتند ذره‌ای به ارزشهایشان دهن کجی شود.

امام جمعه لامرد با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز جامعه نیز گفت: از دولت جدید می‌خواهیم بر اساس راهبرد مقام معظم رهبری با برنامه و با قاطعیت برنامه‌های اقتصادی خود را به پیش ببرد و مشکلات مردم را به حداقل برساند.

حجت الاسلام حسین زاده گفت: تولید داخلی باید تقویت شود، ورود مردم به اقتصاد و همراهی آنها موجب شکوفایی می‌شود و این روند اقتصاد مردمی باید حمایت شود.

خطیب جمعه لامرد، همچنین با اشاره به راه حل های آنی برای مقابله با گرانی، خواستار توجه به مشکلات جوانان شد و گفت: ایجاد اشتغال برای جوانان و حفظ و تقویت ارزش پول ملی یک وظیفه عمومی است که دولتمردان ما می‌بایست به آن توجه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام حسین زاده با اشاره به تلاش کادر درمان در مقابله با کرونا گفت: از همه کادر درمان و کسانی که دلسوزانه جلسه می‌گذارند تا مشکلات کرونا را به حداقل برسانند تشکر می‌کنم و از همه هیأت‌های مذهبی که دستورات بهداشتی را در اجرای برنامه‌های مذهبی نیز رعایت می‌کنند سپاسگزارم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا