شهرستان ها

دولت جدید کار و خدمت جهادی را در پیش بگیرد

لامرد – امام جمعه لامرد گفت: دولت سیزدهم باید چند راهکار مهم همچون کار و خدمت جهادی و دولت وفاق ملی را در پیش گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه‌های این هفته نمازجمعه با توجه به سالگرد امام موسی صدر اظهار کرد: قریب به چهار دهه از زمان ناپدید شدن او می‌گذرد و پرونده ناپدید شدن امام موسی صدر به یکی از مسائل کلیدی در میان رویدادهای اصلی خاورمیانه مبدل شده است.

وی افزود: با آمدن نیروهای حزب الله که در رأس آن رهبر مقتدر سیدحسن نصرالله ست، با اقتدار کار خود را به پیش می‌برند.

حجت الاسلام حسین زاده به روز بانکداری اسلامی (سالروز تصویب عملیات بانکی بدون ربا) اشاره کرد و گفت: بلای خانمان سوز ربا زندگی و نسل را خراب می‌کند و بانکداری اسلامی باید بر مبنای تفکر اسلامی و فقه اسلامی باشد.

وی افزود: قوانینی که از مجلس شورای اسلامی و به تاییدیه شورای نگهبان می‌گذرد مشکلی ندارد، و از دولت و مجلس می‌خواهیم تا نسبت به اجرای صحیح بانکداری اسلامی پیگیری جدی کنند.

امام جمعه لامرد به آغاز شروع به کار دولت جدید و همچنین رأی بالای مجلس به وزرای پیشنهادی اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم باید چند راهکار مهمی همچون کار و خدمت جهادی، دولت وفاق ملی را در پیش گیرد.

حسین زاده گفت: سهم خواهی‌های انتخاباتی باید برداشته شود، و افراد توانمند و شایسته در رأس امور قرار گیرند.

وی افزود: تمام مدیران اعم از وزرا، استانداران، مدیرکل‌ها و … در دولت جدید باید شفافیت و صداقت، پاسخگویی و دردسترس بودن، و گفت وگوی رو در رو با مردم را سرلوحه کاری خود کنند و به دنبال مرتفع نمودن معیشت مردم باشند.

حجت الاسلام علی حسین زاده امام جمعه لامرد به احداث ندامتگاه در مرکز شهر و در مجاورت با دانشگاه پیام نور لامرد و محله بیت العباس هشدار داد و گفت: ما با مردم هستیم، و در اسفندماه ۹۹ شورای تأمین شهرستان با ساخت بازداشتگاه در این مکان مخالفت کرده و مصوب شده است که باید در جای دیگری ساخته شود و در این مکان نباشد.

امام جمعه لامرد در پایان تاکید کرد: بعضی از مسؤلین نسبت به حضور در نماز جمعه بی توجه هستند و تا حالا اسم آنها را نبرده‌ایم، و بنده به دادستان محترم هم گفته‌ام که در نمازجمعه باشد و هر جمعه سعی کنید در بین مردم باشید ودردهای مردم را بشنوید.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا