شهرستان ها

دولت حامی تولیدکنندگان تأمین زنجیره غذایی است

رشت – استاندار گیلان با اشاره به اینکه دولت حامی تولیدکنندگان به ویژه در حوزه تأمین زنجیره غذایی است، گفت: دولت تمام ظرفیت خود را برای حمایت ویژه از واحدهای تولیدی بکار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر پنجشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی در حوزه راه و شهرسازی و کشاورزی در صومعه سرا، اظهار کرد: آبرسانی به مزارع از مهمترین دغدغه‌ها و مطالبات شالیکاران است.

وی با تاکید بر انتقال به موقع آب به مزارع کشاورزی افزود: با انتقال الکتروپمپ‌ها، ایستگاه‌های پمپاژ و در اختیار قرار دادن ترانس‌های برق به شالیکاران می‌توان بخشی از مشکلات آنان در فصل زراعی کاهش داد.

استاندار گیلان، تعریض جاده ضیابر را یکی دیگر از درخواست‌های مردم منطقه برشمرد و بیان کرد: در این خصوص باید موانع موجود در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف شود و به زودی جلساتی با این محور برگزار خواهد شد.

عباسی با تأکید بر اینکه برای توسعه واحدهای تولیدی مرغ گوشتی و کشتارگاه‌ها باید از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران به بهترین نحو ممکن استفاده شود، گفت: سرمایه‌گذار در این واحد تولیدی ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کرده که قابل تقدیر و توجه است.

وی با اشاره به اینکه دولت حامی تولیدکنندگان به ویژه تولیدکنندگان تأمین زنجیره غذایی است، افزود: در این واحد تولیدی و کشتارگاهی از مدرن‌ترین دستگاه‌ها به منظور تولید مرغ استفاده شده و دولت مردمی هم از تمام ظرفیت خود برای هرگونه حمایتی از این دست واحدهای تولیدی آماده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا