شهرستان ها

دومین جشنواره معلمان هنرمند کشور در فارس آغاز شد

شیراز – مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: معلمان هنرمند سراسر کشور می توانند از یکم آذرماه تا ۲۰ بهمن می توانند نسبت به ثبت نام در دومین جشنواره معلمان هنرمندکشور و بارگذاری اثر خود اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد اسماعیلی ظهر یکشنبه در آئین افتتاحیه دومین جشنواره معلمان هنرمند کشور در شیراز، حسن اعتماد وزارت آموزش و پرورش در سپردن میزبانی جشنواره معلمان هنرمند و واگذاری دبیرخانه دائمی این جشنواره به فارس را افتخاری برای این استان برشمرد و افزود: معلمی خود یک هنر است و در واقع این هنر معلم است که با استفاده از هنر و مهارت خود انسان را تربیت می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: شرایط کرونا اجازه نداد که از برگزیدگان دوره نخست این جشنواره به به درستی استفاده کنیم و امسال با بازگشایی حضوری مدارس و نیاز روحی بیشتر دانش‌آموزان به هنر، برنامه‌ریزی برای بهره‌مندی از ظرفیت معلمان خواهد شد.

اسماعیلی گفت: دو نوع نگاه به معلمان هنرمند مطرح است که یکی استفاده از هنر معلمی در تدریس و در رشته‌های تخصصی خود است و دیگری استفاده از ابزار هنر برای رشد و تربیت دانش آموزان است.

وی افزود: محورهای این جشنواره را آفرینش¬‌های ادبی، نقد ادبی و هنری، رسانه و فضای مجازی، هنرهای آوایی، هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه هنرهای تجسمی هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: دومین جشنواره معلمان هنرمند با ۵۲ رشته (ادبی ۷ رشته، نقد ۳ رشته، رسانه و فضای مجازی ۴ رشته، هنرهای آوایی ۴ رشته، هنرهای نمایشی ۸ رشته و هنرهای تجسمی ۲۲ رشته) برگزار می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا