شهرستان ها

دو کتابخانه روستایی در بخش لیردف جاسک احداث شد

جاسک – رئیس انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان گفت:دو کتابخانه روستایی با مشارکت انجمن مطالعات برنامه درسی ایران در مناطق کمتر برخوردار بخش لیردف شهرستان جاسک احداث شد.

محمد جمال الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دو کتابخانه روستای گوهرت و چنالی بخش لیردف با همکاری انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان تجهیز و به بهره برداری رسید.

وی افزود: هدف از انجام این کار جهت ترویج و گسترش کتاب و کتابخوانی در سطح لیردف می باشد و اینکه این مکان به نوعی مرکز فرهنگی در قلب هر روستا به شمار می‌رود.

رئیس انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان تصریح کرد: هدف اصلی انجمن مطالعات برنامه درسی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته که از نظر فرهنگی و آموزشی رشد نموده و نیازهای آموزشی و پرورشی های مناطق محروم روستایی منطقه لیردف را رفع می‌کند.

جمال الدینی اظهار داشت: برنامه کلان انجمن مطالعات برنامه درسی شعبه هرمزگان این است که هر روستا دارای یک کتابخانه باشد و برای تحقق آن نیاز به همکاری و تعایل ویژه و اعلام نیاز از طرف مسئولین محلی و دهیار و شورا های اسلامی در هر روستا است و باید از ظرفیت خیرین در این امر کمک گرفته شود.

وی در پایان نیز ضمن قدردانی از همکاری های بخشدار بخش لیردف عنوان کرد: برنامه های انجمن مطالعات برنامه درسی شعبه هرمزگان در طول بلندمدت پشتیبانی و حمایت بیش از پیش این کتابخانه ها است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا