شهرستان ها

رئیس جمهور اصلح خدمتگزار مردم و انقلاب است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رئیس جمهور اصلح خدمتگزار مردم و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی علما ظهر امروز در دیدار گروهی از فعالین ستادهای انتخاباتی استان کرمانشاه بر اهمیت خدمت به مردم به عنوان اصل فراموش ناشدنی انقلاب اسلامی تاکید و اظهار کرد: اگر مسئولین خود را خادم مردم بدانند، بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه حل می‌شود.

وی افزود: از اول انقلاب تا اکنون دنیای استکبار با ایران مخالفت کرده زیرا آن‌ها با اسلام مخالف هستند، امام خمینی (ره) از سال ۴۲ تا وصیت نامه خود فقط کلمه اسلام را بیان کرده چون تمامی دارایی ما از اسلام بوده و به هر اندازه دنیای اسلام حول محور اسلام جمع شود، موفقیت و برآیند آن بهروزی و پیروزی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با دعوت از آحاد مردم برای حضور چشمگیر پای صندوق‌های اخذ رأی تأکید کرد: هر چند سفره مردم کوچک و گرانی و بیکاری برای بسیاری از خانواده‌ها مشکل ساز شده اما با وجود تمامی مشکلات پیش رو وظیفه تمامی افراد جامعه این است که حضور حداکثری را تبلیغ کرده و سوای جناح‌بندی‌های سیاسی در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ حماسه‌ای ماندگار را خلق کنند.

علما با اشاره به اصل اسلام و اهمیت آن در گفتمان امام راحل و مقام معظم رهبری گفت: امام راحل و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی با تکیه به اسلام و قدرت آن در مقابل تمام دنیای استکبار ایستاده و حقیقت جامعه به اسلام برمی‌گردد، زمانی که بیگانگان حضور با شکوه مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را ببینند نا امید می‌شوند، لذا مردم باید مبَلّغ کلمه توحید و حق باشند.

وی با اشاره به ویژگی‌های فرد اصلح تصریح کرد: اصلح یعنی فردی که مورد توجه تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری مدظله‌العالی است و هم اکنون تمام دنیا چشمشان به ایران است، برای اینکه ایران کشوری مستقل و آزاد است و دنیا دنبال الگوی موفق است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه رئیس جمهور اصلح به عنوان خدمتگزار مردم و انقلاب اهداف بلند انقلاب اسلامی را باید پیش ببرد، گفت: ایران به عنوان یک کشور ثروتمند دارای منابع و ذخایر کم نظیر در دنیا است، مردم امیدوار هستند رئیس جمهور بعدی آستین همت را بالا زده و مشکلات را حل کند.

علما با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه انتخابات ۱۴۰۰ افزود: هر کدام از افراد جامعه باید یک ستاد بوده و شور انتخاباتی را به وجود بیاورند، این امانت بزرگ را امام راحل به دست مردم داده و آن‌ها باید به دیگران بسپارند، زیرا امام خمینی (ره) تمام مواهب دنیایی را کنار گذاشته و به دنبال کلمه اسلام بود، هم اکنون دنیای استکبار بسیج شده تا نگذارد انقلاب اسلامی به مقصد خود برسد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی تمامی آحاد مردم باید تنور انتخابات را گرم کرده و همه سلایق سیاسی برای ناامید کردن دشمنان پای صندوق‌های اخذ رأی حضور پیدا کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا