شهرستان ها

راه‌اندازی بانک امانات در اردبیل

اردبیل – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بانک امانات با هدف تأمین و تهیه تجهیزات پزشکی در استان اردبیل راه‌اندازی شده است.

عزت‌الله ضربی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در شرایط کرونایی ما تلاش کردیم تا بانک امانات تجهیزات و امکانات پزشکی را در اردبیل راه‌اندازی کنیم که در ۱۰ شهرستان به تعداد ۱۰ اتاق پزشکی نیز راه‌اندازی شده تا بیماران و افراد گرفتار در دام کرونا بتوانند از این تجهیزات و امکانات استفاده کنند.

وی تصریح کرد: یک‌هزار و ۷۴۴ خانوار در سطح استان از این تجهیزات و امکانات پزشکی استفاده می‌کنند و تلاشمان بر این است تا در مناطق محروم و روستایی زمینه راه‌اندازی اتاق‌های مجهز پزشکی را با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مهیا کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل تعداد اعضای جمعیت هلال احمر استان اردبیل را ۲۴ هزار نفر اعلام کرد و گفت: بخش عمده‌ای از این اعضا داوطلبان جمعیت هلال احمر هستند که به صورت خودجوش و با انگیزه و رغبت در صحنه ارائه خدمات حاضر هستند تا به هموطنان آسیب‌دیده ارائه خدمات کنند.

ضربی افزود: در ۸ ماهه امسال بیش از ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک هزینه درمانی توسط جمعیت هلال احمر پرداخت شده و این فعالیت‌های خیرخواهانه ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند تا در کنار تأمین داروهای مورد نیاز بیماران خاص و همچنین برخی از بیماران نیازمند با فوریت بستری را فراهم کند تا در حوزه بهداشت و درمان خدمات متنوع در شهرستان‌های مختلف با همکاری جمعیت هلال احمر و داوطلبان به انجام برسد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا