شهرستان ها

راه‌اندازی بیمارستان تخصصی زنان در کرمانشاه درحال بررسی است

کرمانشاه- رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: راه‌اندازی بیمارستان تخصصی زنان در کرمانشاه درحال بررسی است.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز نخستین نشست شورای اجرایی وقف و سلامت دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی با حضور محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و محمد صالحی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه برگزار شد.

محمود رضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در نشست شورای اجرایی وقف و سلامت دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: راه اندازی بیمارستان جامع تخصصی زنان که همه پرسنل آن از مدیر، متخصص، پزشک و سایر کارکنان خانم بوده و ارائه تمام خدمات درمانی در این بیمارستان بر عهده خانم‌ها خواهد بود، جلوه‌ای ویژه به کرمانشاه می‌دهد و در جذب بیماران به استان کمک خواهد کرد.

حجت الاسلام صالحی مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز در این نشست اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تمام تلاش خود را برای راه اندازی این بیمارستان به کار خواهد گرفت و اقدامات لازم را در این خصوص انجام می‌دهد.

وی افزود: در کوتاه‌ترین زمان ممکن کمیته اجرایی جهت ساخت بیمارستان جامع تخصصی زنان در کرمانشاه تشکیل می‌شود.

تشکیل کمیته اجرایی جهت ساخت بیمارستان جامع تخصصی زنان غرب کشور با عضویت نمایندگان ۲ دستگاه، برنامه‌ریزی جهت همکاری متقابل در خصوص کمک به عمران، مرمت، بازسازی، توسعه و همچنین تأمین نیازهای تجهیزاتی موقوفات درمانی استان کرمانشاه و همچنین تعیین تکلیف پذیره و اجور معوقه موقوفات حوزه سلامت و تعیین تکلیف موقوفات مورد اختلاف طرفین از دیگر مصوبات این نشست بود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا