شهرستان ها

راه‌اندازی روستا بازار سبب حذف واسطه‌های محصولات کشاورزی می‌شود

کرمانشاه- مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: راه‌اندازی روستا بازار در این استان سبب حذف واسطه‌های محصولات کشاورزی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر امروز جلسه‌ای با حضور محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه و ایرج صفایی مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه در دفتر اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان با هدف همکاری برای ایجاد روستا بازار برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد صالحی در این جلسه با بیان اینکه روستا بازار طرح مناسبی است، اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه آمادگی هرگونه همکاری برای در اختیار قراردادن مکان مناسب به منظور راه‌اندازی روستا بازار در سطح این استان را دارد.

ایرج صفایی در این جلسه بیان کرد: همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با تعاون روستایی برای ایجاد روستا بازار و حمایت از تولیدات کشاورزی روستاها و قرار دادن این تولیدات در مکان‌های مناسب برای فروش بسیار مفید است.

وی افزود: روستا بازار طرحی ملی در سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران بوده که با اجرای آن، واسطه‌های محصولات کشاورزی حذف می‌شوند.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: طرح روستا بازار سبب تحقق شعار از تولید به مصرف شده که نتیجه آن افزایش تولیدات کشاورزی و تنظیم بازار آن و کمک به معیشت کشاورزان این استان می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا