شهرستان ها

راه اندازی نخستین دانشکده حفاظت زیر ساخت پدافند غیرعامل در گیلان

رشت – استاندار گیلان گفت: گیلان صاحب نخستین دانشکده حفاظت از زیر ساخت پدافند غیر عامل کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی عصر سه شنبه در دیدار با معاون آموزش و پژوهش سازمان پدافند غیر عامل کشور اظهار کرد: اهمیت کارهای پژوهشی و دانش پایه در حوزه پدافند غیرعامل بسیار بالا بوده و باید مورد توجه قرار گیرد.

استاندار گیلان از راه‌اندازی نخستین دانشکده حفاظت از زیر ساخت پدافند غیرعامل کشور در این استان خبر دا و اضافه کرد: این دانشکده در سه رشته زیستی، پرتوی و سایبری به عنوان نخستین دانشکده پدافند غیر عامل کشور در گیلان به زودی راه‌اندازی می‌شود.

عباسی با بیان اینکه احداث دانشکده پدافند غیرعامل یک ضرورت است، گفت: با توجه به مؤلفه‌های تهدید زیستی، پرتوی، سایبری و زیست‌محیطی در گیلان، احداث دانشکده پدافند غیرعامل در گیلان بسیار مهم و حیاتی است.

وی با بیان اینکه گیلان در حوزه آموزش‌های پرتوی و سایبری دارای رتبه‌های بالای کشور است، افزود: پسماند و گیاه سنبل آبی از جمله معضلات در حوزه پدافند غیرعامل در گیلان بوده که اقدامات مؤثری برای حل آن صورت گرفته است.

استاندار گیلان از ساماندهی بیش از ۸۵ درصد مساله پسماند سراوان خبر داد و اضافه کرد: در بخش مقابله با گیاه سنبل آبی نیز کارها به خوبی پیش می‌رود که از این قبیل کارها باید مستمر و ادامه دار باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا