شهرستان ها

رایزنی برای بازگشایی استخرهای خراسان جنوبی

بیرجند- سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: برای بازگشایی دوباره استخرهای شنا در خراسان جنوبی هماهنگی و برنامه ریزی‌هایی در حال انجام است.

سیده اعظم اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در زمان استاندار اسبق نامه‌نگاری با ستاد کرونا برای بازگشایی استخرها داشتیم که به دلیل رنگ‌بندی‌های کرونایی مورد قبول قرار نگرفت، ولی هماهنگی‌ها در حال انجام است که با یک برنامه‌ریزی درست بازگشایی انجام شود.

وی با اشاره به حضور استاندار جدید عنوان کرد: زمان بازگشایی را نمی‌توانیم اعلام کنیم چرا که نیاز به دیدار و هماهنگی با استاندار جدید و مصوبه ستاد کرونا است.

به گفتۀ وی با این وجود از آنجایی که در دیگر استان‌ها استخرها بازگشایی شده‌اند و هیچ مشکلی با توجه به رنگ بندی هم ندارند، این برنامه‌ریزی در حال انجام است تا با شرایط مشخص شده از قبیل فاصله گذاری، شیفت بندی مناسب و تعداد مورد پذرش در هر شیفت و پروتکل‌های بهداشتی استخرهای استان هم باز شوند.

سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با بیان اینکه شرایط کرونا ادامه‌دار خواهد بود، گفت: استخرداران بیشترین آسیب را دیده‌اند و لازم است که حتماً ساماندهی درستی در این زمینه انجام شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا