شهرستان ها

رزمایش اقتدار جهادگران بسیج در استان سمنان برگزار می‌شود

سمنان- رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان گفت: رزمایش اقتدار جهادگران بسیج به مناسبت هفته بسیج و با هدف خدمت رسانی به روستاهای مناطق محروم استان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی کاشفی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی سپاه استان سمنان با بیان اینکه رزمایش اقتدار جهادگران بسیج به مناسبت هفته بسیج برگزار خواهد شد، تاکید کرد: این رزمایش ایجاد شور و نشاط انقلابی را دنبال خواهد کرد. یک هزار نیروی بسیجی جهادگر استان در آن حضور خواهد یافت.

وی با بیان اینکه دندان پزشکی، ویزیت بیماران، امور عمرانی، برگزاری میز خدمت و توزیع جهیزیه و… از جمله بخش‌های این رزمایش جهادی خواهد بود، افزود: سخنرانی غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور آغازگر این رزمایش همزمان با روز بیست و نهم آبان ماه در سمنان خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج استان سمنان با بیان اینکه در این رزمایش گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی خواهند کرد، ابراز داشت: این طرح در روستای خیرآباد سمنان آغاز خواهد شد و امید آفرینی در بین مردم را دنبال خواهد کرد.

کاشفی با بیان اینکه بسیج اصناف و اقشار مختلف از جمله بسیج مهندسان، پزشکی و… در این رزمایش حضور خواهد داشت، گفت: در این رزمایش افتتاح صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال روستایی، محرومیت زدایی، بسته‌های معیشتی، بازسازی منازل روستایی و… دنبال می‌شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا