شهرستان ها

رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حفظ شعائر نظام است

شیراز- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: اصلی ترین رسالتی که برای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی معین شده است بیان موضع جمهوری اسلامی در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد رضایی پیش از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از زیرساخت‌هایی که هر انقلابی باید در راستای بیان اولویت‌ها و تشریح ابعاد گوناگون فعالیت‌های خود داشته باشد سازمان‌هایی هستند که به عنوان زیرساخت فعالیت‌های تبلیغی اقدام به فعالیت می‌کنندژ

وی ادامه داد: امام خمینی رحمت الله علیه و دیدگاه ویژه‌ای در خصوص تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی داشت تا از طریق این شورا بتوان فعالیت‌های سازمان‌های تبلیغاتی جمهوری اسلامی ایران را ساماندهی رصد و هماهنگ نمود.

حجت الاسلام رضایی ادامه داد: با توجه به برنامه ریزی های کلانی که در سطح ملی در راستای تبلیغات در نظر گرفته شده بود شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز بر اساس یک نیاز واقعی در سطح جامع تشکیل شد و در مقاطع مختلف رسالت‌های مختلفی نیز در راستای تبلیغات اقدامات جمهوری اسلامی داشت.

رضایی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خود را موظف به محقق کردن شعارهایی می‌داند که شعارهای محوری در جریان انقلاب است.

وی یادآور شد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصالت خود را حفظ شعائر دینی مذهبی و انقلابی می‌داند و در همین راستا نیز تأسیس شده است این در حالی است که اگر انحرافی در جامعه در این موارد دیده شود به حکم قانون ورود کرده تا بتواند شرایط را بر اساس آرمان‌های انقلاب هدایت کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با بیان اینکه هزاران روزنه تبلیغاتی و جریان‌های تبلیغاتی در دنیا وجود دارد که کمترین آن رادیو و تلویزیون است، گفت: به بخشی از اینها توانسته‌ایم دسترسی پیدا کنیم اما معلوم نیست که در آینده چه اتفاقی در فضای مجازی می‌افتد.

به گفته این مقام مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وظیفه مهمی در جامعه بر عهده دارد و آن هدایت جامعه در مسیر آرمان‌های انقلاب است این در حالی است که این شورا در کنار این وظیفه مأموریت یافت تا نسبت به هماهنگی نهادهای ستادی، تبلیغاتی و سیاسی نیز اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا