شهرستان ها

رشد ٣ هزار میلیاردی بودجه عمرانی فارس

شیراز- رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: بودجه عمرانی استان فارس از پنج هزار میلیارد به هشت هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاک فطرت عصر دوشنبه در آئین تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید فارس بیان کرد: پیش تر در مدیریت کلان استان شاهد عدم ثبات بودیم اما عنایت الله رحیمی توانستند ثبات را به مدیریت کلان استان فارس برگرداند.

وی اضافه کرد: مدیریت کلان استان توانست تلاش‌های خوبی برای توسعه استان فارس داشته باشد و اجرای برنامه‌های مختلف در استان موجب شد استان در مسیر توسعه قرار گیرد.

به گفته این مقام مسئول فارس توانست در مدیریت بیماری کرونا اقدامات خوبی داشته باشد و در کشور سرآمد باشد.

پاک فطرت افزود: فارس ستون فقرات جنوب کشور است و تغییر و تحولات مدیریتی در استان می‌تواند نشاط را به جامعه برگرداند زیرا مدیران تازه نفس می‌توانند فارس را بهتر اداره کنند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: بودجه استان فارس از پنج هزار میلیارد تومان به هشت هزار میلیارد تومان افزایش یافته است اما این پول نمی‌تواند توسعه مورد انتظار مردم را برآورده کند از این رو استاندار فارس باید این شجاعت را داشته باشد که نسبت به جذب سرمایه گذاری اقدام کند.

وی تاکید کرد: بیش از سه هزار هزار میلیارد تومان حجم نقدینگی در سطح کشور وجود داشته و کم آبی و خشکسالی در کنار رشد اقتصادی صفردر صد در کشور مشکلات عظیمی را در ایران ایجاد کرده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات موجود در فارس نیز بیان کرد: خشکسالی و فرونشست زمین در کنار مشکلات آموزشی در برخی از مناطق آموزش و پرورش فارس در کنار مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل از جمله مشکلاتی است که فارس را دچار مشکلات کلان کرده است.

به اعتقاد این نماینده مجلس شعار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی کار است از این رو مجمع نمایندگان استان فارس در تلاش اند تا ضمن برطرف نمودن مشکلات فارس نسبت به توسعه تولید و اشتغال اقدام شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا