شهرستان ها

رشد چشمگیر بهره‌وری در اردبیل

اردبیل- معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: براساس گزارش سازمان ملی بهره وری ایران استان اردبیل در حوزه بهره وری شرایط مطلوب و رشد چشمگیری را داشته است.

غلامرضا خوشزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: سازمان ملی بهره وری ایران عملکرد استان‌ها را در حوزه بهره وری دستگاه‌های اجرایی مورد رصد و پایش قرار داده تا موفق ترین استان‌ها را در این حوزه معرفی کند.

وی خاطرنشان کرد: میزان بهره وری دستگاه‌های دولتی، بخش خصوصی و عمومی در استان اردبیل نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اضافه کرد: در سال‌های گذشته جایگاه این استان در بین استان‌های کشور در رده‌های آخر قرار داشته که با ارتقای برخی شاخص‌ها این جایگاه به متوسط و میانگین کشوری رسیده است.

خوشزاد افزود: تلاش ما بر این است تا در سال جاری نیز با همراهی دستگاه‌های اجرایی و شاخص‌های تعریف شده میزان بهره وری افزایش یافته و استان اردبیل عملکرد مناسبی را در این بخش از خود ارائه کند.

معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: بهره وری مؤلفه اصلی در توسعه جوامع در ابعاد مختلف است که ارتقای شاخص بهره وری می‌تواند فرصت رشد تولید و تحول اشتغال را به همراه داشته باشد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا