شهرستان ها

رشد ۱۱۲ درصدی اعتبارت تملک دارایی شهرستان زرین دشت

زرین دشت – فرماندار زرین دشت از رشد ۱۱۲ درصدی اعتبارات این شهرستان از محل تملک دارایی و نفت به میزان ۳۶ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم خرم ظهر پنجشنبه در آخرین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان زرین دشت اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای این شهرستان را ۳۶ میلیارد تومان اعلام کرد و اظهار داشت: جذب و تخصیص اعتبارات این شهرستان در سال‌جاری در قالب اولویت بندی پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا و قابل اتمام در سال جاری و سایر پروژه‌های اساسی و زیر ساختی نیمه تکمیل صورت خواهد گرفت که در مقایسه با سال گذشته ۱۱۲ درصد رشد داشته است.

وی افزود: اتمام طرح‌های نیمه تمام از جمله پروژه‌های بهسازی و آسفالت راه‌های اصلی و فرعی، فضاهای آموزشی و ورزشی، طرح‌های آبرسانی و اصلاح تأسیسات شبکه آب، اجرای طرح‌های هادی روستایی، جز اولویتهای تأمین اعتبار کمیته برنامه ریزی شهرستان است.

فرماندار زرین دشت ادامه داد: بیشترین میزان اعتبارات به حوزه راهداری با ۱۲.۵ میلیارد تومان اختصاص یافته که سهم ۳۵ درصدی از کل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان زرین دشت را به خود اختصاص داده است.

شهرستان زرین دشت یکی از شهرهای جنوبی استان فارس است که دارای ۸۰ هزار نفر جمعیت و در فاصله ۲۷۳ کیلومتری شیراز مرکز این استان واقع شده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا