شهرستان ها

رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در زنجان کاهش یافته است

زنجان-استاندار زنجان بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بسیار کاهش یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی شامگاه سه شنبه در جلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و گفت: رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بسیار کاهش یافته است.

وی بر لزوم ورود جدی به مسئله کرونا ویروس در استان تاکید کرد و ابراز داشت: کمیته اطلاع‌رسانی باید وظایف خود را در خصوص واکسیناسیون و شرایط موجود کرونا انجام دهد.

استاندار زنجان با بیان اینکه مسئولین بهداشتی اعتماد را بین مردم ایجاد کنند، گفت: با انجام واکسیناسیون بسیاری از مسائل و مشکلات موجود کرونایی حل می‌شود.

حقیقی تاکید کرد: همه اعضای قرارگاه عملیاتی کرونا باید از مدافعان سلامت حمایت کنند و همه اصناف موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

وی بر لزوم تقویت کمیته نظارت و بازرسی در استان تاکید کرد و افزود: با توجه به درگیری برخی از استان‌های کشور با پیک پنجم کرونا، دیر یا زود استان زنجان نیز درگیر این شرایط می‌شود.

استاندار زنجان افزود: در پیک چهارم فوتی‌های کرونایی استان زنجان به دلیل موثر بودن واکسیناسیون و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیش از ۵۲ درصد کاهش داشته است.

حقیقی بر لزوم واکسیناسیون بیشتر در مناطق کم‌برخوردار در استان زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: در این مناطق نسبت به سایر مناطق از واکسیناسیون استقبال چندانی نشده است.

وی گفت: مراکز تجمعی واکسیناسیون استان زنجان جز استان‌های برتر کشور بوده ولی باید بدانیم کرونا مقایسه‌ای نیست.

استاندار زنجان تصریح کرد: هفته سوم تیرماه نسبت به هفته دوم تیرماه ۵۹۶ نفر بستری بیماران کرونایی افزایش پیدا کرده است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا