شهرستان ها

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در زنجان به ۴۵ درصد رسیده است

زنجان-معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به ۴۵ درصد رسیده است.

محمدرضا صائینی در گفتگو با خبرنگار مهر به روند اجرای طرح واکسیناسیون در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۵۵ درصد افراد بالای ۶۵ سال در استان واکسینه شدند.

وی اظهار کرد: استقبال زنجانی‌ها از تزریق واکسن در استان زنجان خوب است و امیدواریم طی روزهای آینده شاهد افزایش تزریق واکسن در استان باشیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان بسیار کاهش یافته است، گفت: نزدن ماسک یک تهدید است و همه باید بر این امر اذعان داشته باشند که تا پایان ریشه کنی ویروس کرونا همه باید بهداشت را رعایت کنند.

صائینی با بیان اینکه زنجان جزو استان‌هایی است که در تزریق واکسن عملکرد خوبی دارد، تاکید کرد: تزریق واکسن به گروه‌های سنی دیگر هم در استان انجام خواهد شد.

وی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به ۴۵ درصد رسیده است و این رعایت در پارک‌ها و بوستانها خیلی پایین است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی توسط اصناف در استان تاکید کرد و ابراز داشت: واحدهای صنفی هم آن طور که باید زدن ماسک را جدی نمی‌گیرند و باید به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه ندهند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا