شهرستان ها

رفع دغدغه های والدین در بازگشایی مدارس اولویت آموزش و پرورش است

گمیشان- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: با ارزیابی وضعیت آغاز سال تحصیلی جدید و بررسی همه جانبه موضوعات وظیفه داریم دغدغه‌های والدین را به حداقل برسانیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کاظمی پیش از ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه گمیشان اظهارکرد: با تمام توان آماده شروع سال تحصیلی جدید و فراهم کردن فضای شاد آموزشی هستیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به شرایط کرونا و بازگشایی مدارس، افزود: زمان حضور دانش آموزان در مدارس بزودی مشخص می شود.

وی بیان کرد: بازگشایی تدریجی مدارس با هدف جلوگیری از به خطر افتادن سلامت دانش‌آموزان و کیفیت آموزشی در دستور کار ما است.

کاظمی ادامه داد: با ارزیابی وضعیت آغاز سال تحصیلی جدید و بررسی همه جانبه موضوعات وظیفه داریم دغدغه‌های والدین را به حداقل برسانیم.

وی اضافه کرد: امروز به علت عدم حضور فیزیکی دانش‌آموزان، آموزش و پرورش دچار آسیب شده که نتایج آن در سال های آتی مشخص خواهد شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه مهم ترین رویکرد این وزارت خانه توسعه عدالت آموزش است، گفت: باید به دغدغه ها و مشکلات دانش‌آموزان و معلمان به ویژه در مناطق محروم توجه بیشتری کنیم.

کاظمی تاکید کرد: مدیران و مسئولان آموزش و پرورش در هر نقطه از کشور باید برنامه‌ریزی کنند تا هیچ دانش‌آموزی از برنامه‌های آموزشی عقب نماند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا