شهرستان ها

رفع چالش‌های جدی کشور در دستور کار دولت/ حجم مشکلات بالاست

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه دولت رفع چالش‌های جدی کشور را در دستور کار قرار داده است، گفت: حجم مشکلات کشور با یک روز و یک سال حل نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای این شهر ضمن بیان اینکه دولت عزم خود را برای حل بحران‌ها و چالش‌های جدی کشور جزم کرده اما این مهم نیازمند گذر زمان است، ابراز داشت: باید توجه کرد که حجم مشکلات کشور با یک روز و یک سال حل نمی‌شود و انتقادها از دولت جدید باید منصفانه صورت گیرد.

وی ضمن بیان اینکه برخی توقعات بسیار بالایی از دولت دارند، افزود: دولت رفع چالش‌های جدی کشور را در دستور کار قرار داده است که باید این انتظارات افراد متناسب با شرایط موجود باشد وگرنه کارها قابل انجام نخواهد بود.

امام‌جمعه سمنان بابیان اینکه لیست اولیه وزرای پیشنهادی دولت آماده و تقدیم مجلس شده است، ابراز داشت: انتظار می‌رود مجلس اولویت انتخاب وزرا را بر برنامه و توانمندی و تخصص افراد قرار دهد و اگر فردی رأی اعتماد نیاورد به معنای عدم لیاقت آن شخص نیست.

مطیعی بابیان اینکه طبق فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب تأکید برگزاری مراسم عزاداری سالار شهیدان بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، تصریح کرد: اولویت هیئت‌ها باید در وهله نخست حفظ سلامت شرکت‌کنندگان مراسم باشد چنانچه همان‌طور نیز دیدم برخی مداحان با فرمایش‌های ایشان برنامه‌های خود را تعطیل کردند.

وی بابیان اینکه ناقل بودن افراد و انتشار بیماری کرونا به دلیل رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی حق‌الناس دارد، افزود: از مردم نیز انتظار می‌رود در صورت داشتن کوچک‌ترین علائم حتماً در خانه بمانند و هیئت‌ها ماسک زدن و فاصله گزاری اجتماعی را رعایت کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا