شهرستان ها

رقابت بیش از ۴ هزار داوطلب در آزمون ورود به حرفه مهندسان اردبیل

اردبیل- معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: بیش از ۴ هزار داوطلب در آزمون ورود به حرفه مهندسان اردبیل طی روزهای پنجشنبه و جمعه به رقابت پرداختند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد زارع حسین‌زاده ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۴ هزار و ۷۹۷ داوطلب همزمان با سراسر کشور در حوزه مهندسی و معماران تجربی در استان اردبیل به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه این رقابت بین داوطلبان زن و مرد برگزار شد، گفت: این آزمون در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۰ و۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در شهرهای اردبیل، خلخال و مشگین‌شهر و پارس آباد برگزار شد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌ها و معماران تجربی در هفت رشته مهندسی، معماری، عمران، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک، تأسیسات برق، مکانیک و گود برداری برای اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی بود.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: پذیرفته‌شدگان در این آزمون می‌توانند پس از اعلام نتایج دفتر مقررات ملی ساختمان، تقاضای صدور پروانه اشتغال خود را از طریق سامانه سپامک ارسال و پروانه اشتغال به صورت الکترونیکی صادر خواهد شد.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا