شهرستان ها

رقیب هراسی در انتخابات برنامه دشمن است/ حذف مافیای واردات

ساری – نماینده ولی فقیه در مازندران، رقیب هراسی و اختلاف افکنی بین طرفداران کاندیداها را برنامه دشمن دانست و خواستار هوشیاری مردم برابر این توطئه ها شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائئینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر داشتن تقوی الهی، آن را بزرگترین میراث بشری دانست و گفت: باید زندگی را با تقوا پیش برد و بی تقوا زندگی نکنیم.

وی با گرامیداشت مناسبت‌های پیش روی به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مجلس فزود: مقام معظم رهبری تجلیل خوبی از این مجلس به عمل آوردند و باید نمایندگان قدر این موهبت را بدانند.

وی همچنین روز پهلوانی و زورخانه ای را گرامیداشت و خواستار ترویج و تقویت ورزش پهلوانی شد و گفت: فضای این ورزش فرهنگی و اعتقادی است.

آیت الله لائینی با عنوان اینکه ۱۹ ورزشکار نامدار مازندران حاضر نشدند در رقابت‌های بین المللی با رقبای رژیم صهیونیستی مسابقه دهند، افزود: این اقدام ورزشکاران انقلابی جای تقدیر دارد.

سفره خانه‌ها زمینه ساز اعتیاد هستند

امام جمعه ساری روز جهانی بدون دخانیات را گرامیداشت و افزود: متأسفانه برعلیه دخانیات و سیگار کمتر تبلیغ می‌شود زیرا دخانیات و قلیان مقدمه اعتیاد هستند و برخی از محافل به عنوان پستوخانه های سنتی زمینه ساز ترویج و اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر می‌شود.

وی با اظهار اینکه ضرر سیگار و قلیان بسیار زیاد است، تاکید کرد باید به مضرات آن پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به خاموشی‌های برق و تأثیر و تبعات آن بر صنایع اظهار داشت: خاموشی‌های برق باید از قبل به صنایع اطلاع رسانی شود نه آنکه ۱۰ دقیقه قبل از خاموشی، اعلام شود.

آیت الله لائینی با عنوان اینکه برخی از صنایع با توان زیر پنج مگاوات فعالیت می‌کنند، گرانی برق را از مشکلات بیان می‌کنند و افزود: صنایع با برق بالای پنج مگاوات نیز دچار مشکلات عدیده ای هستند و در سال جاری باید برای رفع موانع و مشکلات توجه جدی شود.

امام جمعه ساری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره انتخابات یادآور شد: انتخابات صحنه جنگ قدرت نیست بلکه صحنه رقابت رفاقتی است و مردم را نباید از رقیب ترساند.

وی پرهیز از رقیب هراسی، شعارهای غیرواقع بینانه و توجه به ملاحظلات اخلاقی را امری مهم دانست و گفت: برنامه مخالفان به هم انداختن طرفداران کاندیداها است و باید در این زمینه هوشیار بود.

آیت الله لائینی تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری اثر انتخابات چندسال باقی می‌ماند و برخی‌ها در داخل و بیرون بر عدم شرکت در انتخابات تبلیغ می‌کنند که این حرف‌ها، سخنان دشمن است.

امام جمعه ساری، انتخاب درست را دارای نتایج درست دانست و گفت: نباید کسی با انتخابات قهر کند و باید انتخاب اصلح و شایسته داشته باشیم.

وی پرهیز از فرافکنی، توجه به رفع بیکاری جوانان، حذف مافیای واردات را از جمله موانع بیان کرد و گفت: مافیای واردات کمر تولید را می شکند و مسئولان برای رفع این موانع بزرگ تلاش کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا