شهرستان ها

روحیه بسیجی و جوان‌گرایی انقلاب اسلامی را مصون نگه می‌دارد

اردبیل- نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ روحیه بسیجی و تکیه بر توانمندی جوانان می‌تواند جمهوری اسلامی ایران را از آسیب‌ها در امان نگه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی عصر یکشنبه در همایش بین‌المللی اربعین حسینی تجلی‌گاه ارزش‌های آسمانی و بشری در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: آنچه که انسان را به سمت گمراهی و شقاوت می‌کشاند دور شدن از مسیر حق و حقانیت است که باید به هوش باشیم و با بصیرت کامل اجازه ندهیم از راه حق و حقانیت فاصله بگیریم.

وی مقام شهدا را در پیمودن راه درست با بصیرت کامل، راه عزتمند و الگویی برای نسل‌های امروز و آینده برشمرد و تصریح کرد: شهدای ما نیز با تأسی به مکتب و مرام سیدالشهدا (ع) راه عزتمندانه‌ای را در پیش گرفته و قطعاً امروز در سایه خون پاک شهداست که از هر آسیب و انحرافی به دور بوده و توان همگرایی بیشتر را پیدا می‌کنیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: در گام دوم انقلاب که با بیانیه مقام معظم رهبری مسیر روشنی در استفاده از ظرفیت جوانان و نیروهای متعهد و متخصص فراهم شده، سعی بر این است تا حرکت‌ها در مسیر تعالی انقلاب اسلامی باشد و قطعاً رئیس جمهور کشورمان نیز با انتخاب وزرای جوان تلاش می‌کند تا ایران را در مسیر عظمت و شکوه واقعی قرار دهد.

موسوی افزود: ما امروز در این همایش بین‌المللی با مقالات و ارائه دیدگاه‌های مختلف متخصصان گردهم آمدیم تا فلسفه نهضت سیدالشهدا و چرایی اربعین حسینی را از ابعاد مختلف مورد بحث و بررسی قرار دهیم که قطعاً در این مسیر تکیه بر توان و ارزش‌های الهی بسیار مهم به نظر می‌رسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ما امروز باید به وظیفه خطیر خود در تربیت نسلی شایسته و سالم عمل کنیم تا در مقابل تهدیدهای نظام استکباری بتوانیم با تکیه بر نیروی انسانی ارزش مدار کارها را به شایستگی به پیش برده و پاسخگوی نیاز جامعه اسلامی و مردمان شریف باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری این همایش بین‌المللی اضافه کرد: در آستانه اربعین حسینی بازخوانی ابعاد مختلفی از قیام امام حسین (ع) و الگوهای معرفی شده این مکتب می‌تواند جامعه ما را در مسیر احیای ارزش‌های دینی قرار دهد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا