شهرستان ها

روزانه ۲۰ الی ۲۵ هزار دز واکسن کرونا در کرمانشاه تزریق می شود

کرمانشاه- معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به انجام واکسیناسیون در استان، گفت: روزانه ۲۰ الی ۲۵ هزار دز واکسن کرونا در استان کرمانشاه تزریق می شود.

سارا شاه آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا در استان کرمانشاه به خوبی در حال انجام است و جایگاه استان در کشور نزدیک به میانگین کشوری است.

وی افزود: ۴۱ پایگاه تجمعی تزریق واکسن کرونا در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند که با توجه به اینکه شهرستان کرمانشاه دارای جمعیت بیشتری بوده ۱۵ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در کرمانشاه فعال است.

معاون فنی مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت افراد بالای ۱۲ سال می‌توانند برای تزریق واکسن اقدام کنند و روزانه ۲۰ الی ۲۵ هزار دز واکسن کرونا در استان کرمانشاه تزریق می‌شود.

شاه آبادی بیان کرد: سرعت گرفتن روند واکسیناسیون کرونا در کشور و استان کرمانشاه و رسیدن میزان تزریق واکسن به ۸۵ درصد می‌تواند سبب ایجاد ایمنی جمعی در جامعه شود و در راستای رسیدن به این آمار هیچ مشکلی برای تزریق واکسن کرونا در استان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: افرادی تاکنون برای تزریق واکسن کرونا اقدام نکرده‌اند هر چه سریع‌تر برای دریافت واکسن کرونا اقدام و همچنین افرادی که نوبت نخست واکسن را دریافت کرده بعد از گذشت ۲۸ روز برای تزریق واکسن اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا