شهرستان ها

روند مجمع در ارائه لیست نهایی شورای شهر شفاف و دقیق است

اصفهان- جانشین دبیر شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: روند مجمع برای انتخاب لیست نهایی داوطلبان شورای شهر کاملاً شفاف و دقیق بوده و هیچ رانتی صورت نگرفته است

محمدعلی مهره‌کش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لیست نهایی مجمع نیروی‌های انقلاب اصفهان برای شورای شهر اظهار داشت: در یک مرحله مصاحبه از ۱۴۷ نفر داوطلب شورای شهر توسط افراد متخصص این مجمع انجام شد و طبق آن ۵۲ نفر بر اساس نمرات اکتسابی انتخاب و از این بین نیز دو نفر انصراف دادند و در نهایت روز جمعه ۱۴ خرداد نتیجه رأی اعضای مجمع نیروی انقلاب اسلامی اصفهان مشخص و لیست ۱۳ نفره اعلام شد.

وی در پاسخ به گمانه‌زنی‌ها در مورد لیست نهایی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان گفت: افرادی که در مورد لیست نهایی شورای شهر مجمع نیروهای انقلاب حدس و گمان می‌زنند و علیه آن مطالبی را بیان می‌کنند باید مستند و با دلیل باشد، زیرا بدون استناد حرف زدن، تهمت و توهین به ۱۸۴ نفر نیروی مؤمن، متدین و ارزشی شهر است.

شفافیت در روند انتخاب لیست نهایی بدون رانت

مسئول کارگروه انتخابات شوراهای مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: روند مجمع برای انتخاب لیست نهایی داوطلبان شورای شهر کاملاً شفاف و دقیق بوده و هیچ رانتی صورت نگرفته است و در مرحله اول نیز صرفاً بر اساس امتیازی که از مصاحبه دریافت کرده‌اند و به لیست راه یافتند.

وی در خصوص انصراف برخی از افراد به نفع ۱۳ نفر نهایی لیست، گفت: بنده با اطمینان می‌گویم که به هیچ عنوان درخواست انصراف از سوی اعضا و مسئولان مجمع صورت نگرفته است؛ ممکن است که یکی از اعضای مجمع به دلیل رفاقت، با آنها صحبت کرده باشد اما به طور رسمی چنین درخواستی از آنها نشده است.

ادعای انصراف افراد از لیست با فشار مجمع تهمت است

مهره‌کش ادامه داد: افراد بر اساس درک خودشان از موقعیت و نیازی که احساس کردند انصراف دادند، بنابراین اینکه ادعا بشود مجمع آنها را تحت فشار قرار داده یک تهمت و حرف غیر اخلاقی است.

وی با اشاره به مزیت انتخاب لیستی گفت: انتخاب لیستی نسبت به مستقل عمل کردن برای مردمی که شناخت ندارند بهتر است تا به جمعی که اعتماد دارند رأی دهند و در واقع لیست دادن به مردم در رأی دادن و مشارکت بیشتر کمک می‌کند.

پاسخگویی عملکرد به جای دروغ گویی و شانتاژ

جانشین دبیر شورای هماهنگی مجمع نیروهای انقلاب اصفهان در خصوص مناظرات روز گذشته داوطلبان ریاست جمهوری گفت: آنچه که آدم را متأسف می‌کند این است که به جای پاسخ‌گویی در خصوص عملکرد چندین ساله خود، بیشتر به تهمت و دروغگویی پرداختند و قطعاً در قبال آن و مردم باید پاسخ بدهند.

وی افزود: درواقع هرکس به اثبات خود در مناظرات بپردازد مردم هم شناخت دقیق‌تری پیدا می‌کند و هیچکس با ایجاد شانتاژ و قومیت‌گرایی رأی جمع کند قطعاً در مقابل خدا مسئولیت دارد.

مهره‌کش البته معتقد است که زمان محدود مناظرات و عدم دعوت داوطلبان ریاست جمهوری به دعوت حداکثری یکی از ضعف‌های مناظرات است که در این مدت باید به اثبات خود و نقد طرف مقابل بپردازند که البته طبیعت مناظرات اینگونه است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا