شهرستان ها

رونمایی از بازی موبایلی «سرافرازان» در قزوین

قزوین – بازی موبایلی سرافرازان که توسط جمعی از متخصصین جوان قزوینی و با محوریت مدافعان حرم ساخته شده رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر حامد کبودوند عصر سه شنبه در مراسم رونمایی از بازی موبایلی «سرافرازان» که با محوریت مدافعان حرم توسط جمعی از جوانان استان قزوین طراحی شده است، در سالن جلسات حوزه هنری استان قزوین اظهار کرد: مجموعه مردمی سراج نهادی است که مأموریت آن حمایت و سازماندهی فعالان فضای مجازی بدون هیچ نگاه سیاسی و قشری ست.

وی افزود: فضای مجازی که در سال‌های گذشته سراسر تهدید بود حالا فرصتی برای توسعه دیدگاه‌ها است و ما در تلاش هستیم تا تقویت سواد رسانه در حوزه‌های مختلف بستری را برای فعالیت علاقه‌مندان فراهم کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا مردمی بودن مجموعه خود را به نمایش بگذاریم ابراز کرد: در استان قزوین ظرفیت‌های تخصصی بسیاری وجود دارد که لازم است دستگاه‌های متولی از ظرفیت استعداد و امکانات نوجوانان و جوانان استفاده کننده تا ما بیش از پیش شاهد ارائه خدمات و محصولات فرهنگی باشیم.

کبودوند در پایان تصریح کرد: بازی سرافرازان توسط گروه جوانی راه اندازی شد که میانگین سنی آن‌ها زیر ۲۵ سال بود اما این بازی به قدری جذاب بود که مورد استقبال مردم سوریه نیز قرار گرفت و شاهد شکل گیری گروه‌های دست جمعی برای بازی بودیم.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا