شهرستان ها

زمان اخذ مجوز سرمایه گذاری در خراسان شمالی به صفر برسد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به لزوم رفع موانع سرمایه گذاری در استان، گفت: باید زمان اخذ مجوز سرمایه گذاری در خراسان شمالی به صفر برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی صبح یک شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت درگاه سرمایه گذاری خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: باید تمام شرایط لازم جهت سرمایه گذاری در این استان فراهم شود به طوری که در حوزه صدور مجوزها در سطح کشور زبانزد شویم و زمان اخذ مجوزها به صفر برسد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه مسیر سرمایه گذاری در کشور دلسرد کننده است، گفت: ورود سرمایه گذاری بخش خصوصی به معنای برداشتن باری از دوش حاکمیت در راستای ایجاد اشتغال و آباد کردن سفره مردم است.

وی با تاکید بر ایجاد شرایط آسان‌تر برای حضور سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران بومی در استان، افزود: نباید سرمایه گذاران خراسان شمالی رغبتی به حضور در سایر استان‌ها باشند.

شجاعی گفت: برای تحقق این موضوع باید از اعمال نظر شخصی و گذاشتن شروط بی مورد پرهیز کرد و فرایند صدور مجوزها منطبق با چارچوب و قوانین باشد.

استاندار خراسان شمالی به بروز بودن و شفاف بودن اطلاعات درگاه سرمایه گذاری استان و معرفی مزیت‌های خاص استان برای سرمایه گذاران تاکید کرد و بیان داشت: هیچ کاری نباید شتابزده انجام شود ضمن آنکه به خاطر مردم استان باید دنبال جذب سرمایه گذار باشیم.

گفتنی است طبق گفته مسئولان، به زودی درگاه سرمایه گذاری استان رونمایی خواهد شد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا