شهرستان ها

زمین برای ساخت مسکن فرهنگیان تخصیص یابد

زنجان-معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان به مسکن فرهنگیان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی یک هفته آینده بایدزمین برای ساخت مسکن فرهنگیان تخصیص یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، خدابخش مرادی نافچی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان در محل استانداری زنجان گفت: در این جلسات سیاستگذاری لازم انجام می‌شود و دبیرخانه شورا برای دستور جلسه‌ای که متوجه مدیر و معاونت استانداری است هماهنگی‌های لازم انجام گیرد.

وی اظهار کرد: فرآیند یاد شده در شورا باید جدی گرفته شده و نتیجه اقدامات از سوی مدیر مربوطه اعلام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش جایگاهی دارد، ابراز کرد: مدیر مربوطه باید برای پاسخگویی به موضوع پیش آمده حضور داشته باشد.

مرادی نافچی به مسکن فرهنگیان در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی یک هفته آینده در خصوص مسکن فرهنگیان جلسه‌ای با مسئولیت معاونت عمرانی استانداری، مدیران کل راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برگزار می‌شود و باید هر چه زودتر زمین برای فرهنگیان تخصیص یابد.

وی افزود: با تشکیل این جلسه نقطه نظرات به شورای آموزش و پرورش انعکاس داده شود، مشکلات به استاندار اعلام تا مداخلات انجام و در نهایت نتایج اجرایی اقدامات در جلسه آتی شورا باید بیان شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با بیان اینکه مسائل مورد نظر در شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها نیز مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، افزود: موارد انجام نشده و علل آن در شورا بیان و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود و موضوع اوقات فراغت دانش آموزان اهمیت زیادی دارد که باید به بیشتر توجه شود.

مرادی نافچی افزود: گزارش اعلام شده در خصوص اوقات فراغت دانش آموزان طی سال جاری در بُعد ملی بوده و بر این مبنا باید به لحاظ استانی نیز این مهم لحاظ شود.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا