شهرستان ها

زنجان به قطب تولید مواد شوینده تبدیل می شود

زنجان-استاندار زنجان گفت: با استقرار و توسعه واحدهای تولید مواد شوینده در این استان، در آینده نزدیک زنجان به قطب تولید مواد شوینده تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با بیان اینکه مجموع تولیدات مواد شوینده در استان سال ۹۷، یک هزارو ۵۰۰ تن بود که این میزان اکنون به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن رسیده است، گفت: با توسعه واحدهای تولید مواد شوینده در این استان، در آینده نزدیک زنجان به قطب تولید مواد شوینده تبدیل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریتی استان از توسعه واحدهای تولیدی در استان حمایت کامل را دارد، افزود: نتیجه حمایت مدیریت حوزه‌های مربوط به تسهیل و رفع موانع تولید، از جمله سازمان صمت استان، محیط زیست، مالیات، حوزه انرژی و دیگر بخش‌ها قابل تقدیر و توجه بوده و این همدلی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، باعث رخدادهای خوبی در استان شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از واحدهای صنعتی، رشد قابل توجهی در تولیدات خود دارند که امیدوار کننده و افتخارآمیز است، ادامه داد: در واحد تولید کننده مواد شوینده از مواد اولیه تا فرآوری شده ترین آن تولید می‌شود و این مجموعه یک چرخه کاملاً تکمیلی دارد که توسعه خوبی هم کرده است.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به فعالیت دو واحد تولید پوشاک و همچنین تایر خودرو در استان، گفت: واحد تولید کننده پوشاک همه دستگاهای لازم را تامین و مستقر کرده است و یک واحد این مجموعه تا ۲ ماه دیگر، واحد دوم تا پایان سال و واحد سوم هم در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و برای ۲ هزار نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

حقیقی با بیان اینکه شرکت تولید کننده کاغذ در تولید این محصول پیشتاز بوده و با تولیدات خود، نیاز کشور را برطرف و از واردات در این زمینه هم جلوگیری می‌کند، افزود: در طرح تولیدات جدید، کاغذهایی که تولید می شود از نظر کیفیت و پروسه زمانی تولید، بسیار بهتر و مقرون به صرفه‌تر از طرح‌های قبلی است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا