شهرستان ها

زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته دومین شهر سرد کشور بود

زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان با دمای هوای سه درجه سانتیگراد زیر صفر بعد از شهرکرد به عنوان دومین مرکز سرد کشور بود.

محمدرضا رحمان نیا در گفت وگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان استان صاف بوده و فعلاً بارشی پیش بینی نمی شود.

وی از وقوع وزش باد در استان طی چند روز آینده خبر داد و بیان داشت: سرعت وزش باد در ارتفاعات کوهستانی و شهرستان طارم محسوس خواهد بود که در این میان به شهروندان توصیه می شود در منارساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده نکنند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، به وضعیت دمای هوای استان اشاره کرد و گفت: دمای هوای اغلب نقاط استان به صفر و زیر صفر درجه سانتی گراد خواهد رسید.

رحمان نیا تاکید کرد: در ۲۴ ساعت گذشته زنجان با دمای هوای سه درجه سانتیگراد زیر صفر بعد از شهرکرد به عنوان دومین مرکز سرد و روستای خیرآباد با منفی هشت درجه سانتیگراد دومین ایستگاه هواشناسی سرد کشور بود.

وی افزود: دمای فعلی شهر زنجان منفی یک درجه سانتی گراد است که نسبت به روز گذشته هوا سرد شده است.

آگهی
شهرستان ها

زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته دومین شهر سرد کشور بود

زنجان-مدیرکل هواشناسی استان زنجان، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان با دمای هوای یک درجه سانتیگراد به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد.

محمدرضا رحمان نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: آسمان مناطق مختلف استان قسمتی ابری است و سامانه بارشی خارج شده است.

وی با بیان اینکه تاپایان هفته بارشی در استان پیش بینی نمی شود، ابراز داشت: تا اواخر هفته جاری شرایط پایداری در استان حاکم خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان از وقوع وزش باد شدید در استان زنجان خبر داد و گفت: در این میان به شهروندان توصیه می شود در کنار ساختمانهای نیمه کاره و درختان فرسوده تردد نکنند.

رحمان نیا تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته زنجان با دمای هوای یک درجه سانتیگراد به عنوان دومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد.

وی افزود: دمای فعلی هوای شهر زنجان ۶ درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته هوا بیش از چهار درجه سانتی گراد سردتر شده است.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا