شهرستان ها

سارق حرفه ای خودرو در مرودشت دستگیر شد/ کشف ۱۲ خودرو مسروقه

شیراز – فرمانده انتظامی مرودشت گفت: با دستگیری یک سارق ۲۷ فقره سرقت خودرو و قطعات آن در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرشید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در شهرستان مرودشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند که سارق پس از سرقت خودرو در شهرستان‌های مرودشت، شیراز و زرقان آنها را به بیابان‌های اطراف انتقال و پس از سرقت قطعات اصلی و با ارزش ماشین‌ها را رها می‌کند.

فرمانده انتظامی مرودشت تصریح کرد: مأموران انتظامی با گشت‌زنی‌های محسوس و نامحسوس و تحقیقات تخصصی موفق شدند یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در این خصوص شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ زینلی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۲۷ فقره سرقت خودرو و قطعات آن در شهرستان‌های مرودشت، شیراز و زرقان اقرار کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم و بیابان‌های اطراف ۱۲ دستگاه خودرو مسروقه (۱۰ پراید و ۲ وانت نیسان) و تعدادی ضبط و باند، آچار، جک، لاستیک و … کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست: حتی الامکان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی نظیر قفل پدال و فرمان تجهیز کنند و از قرار دادن مدارک شناسایی، تجهیزات جانبی و اموال گران قیمت در داخل خودرو پرهیز کنند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا