شهرستان ها

سارق کرونایی کرمانشاه دستگیر شد

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: سارقی که به بهانه تست کرونا در اسلام آبادغرب و همدان اقدام به سرقت کرده، دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از وقوع چند مورد سرقت از افراد سالمند در شهر اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک سارق شده و در استعلام‌های به عمل آمده مشخص شد، این فرد به جرم سرقت به روش مشابه در همدان دستگیر و زندانی شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده سارق زندانی در اختیار پلیس آگاهی شهرستان اسلام آبادغرب قرار گرفته که در تحقیقات به ارتکاب ۲۲ فقره سرقت که یک مورد آن مربوط به سرقت طلاجات منزل یکی از قربانیان خود در این شهرستان بود، اعتراف کرد.

جاویدان گفت: سارق جیب بر با شناسایی منازلی که افراد سالخورده در آن حضور داشته‌اند، به آن‌ها مراجعه و با معرفی خود به عنوان مأمور بهداشت و گرفتن تست کرونا اقدام به جیب‌بری از آن‌ها کرده است.

وی با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پژو پارس متعلق به فرد جیب بر گفت: تلاش برای دستگیری ۲ مال‌خر که با سارق همکاری داشته‌اند، ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به شهروندان توصیه کرد: اگر فردی به درب منزل با عنوان مأمور پلیس، بهداشت و یا شرکت‌های خدمات رسان مراجعه کرد، پیش از هر اقدامی کارت شناسایی معتبر از وی مطالبه کرده و با جلوگیری از حضور آن‌ها در محیط منزل در صورت امکان به سوالات آن‌ها در درب منزل پاسخ دهند.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا