شهرستان ها

ساماندهی سواحل استان بوشهر نیازمند همکاری همگانی است

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: ساماندهی سواحل استان بوشهر نیازمند همکاری همگانی است.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات بعد از ظهر دوشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف است که باید به خوبی از این ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی به ظرفیت‌های استراتژیک استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در استان به ظرفیت‌های اقتصادی نگاه و توجه ویژه‌ای صورت گرفته ولی به ظرفیت‌های فرهنگی کم‌توجهی شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر توجه ویژه به موضوع عفاف و حجاب را ضرورت دانست و ادامه داد: بوشهر استانی ولایت‌مدار است و باید تصویر مناسبی از وضعیت استان در ذهن‌ها ایجاد شود.

وی با تاکید بر لزوم هم‌افزایی بین همه دستگاه‌ها در زمینه ساماندهی سواحل استان بوشهر بیان کرد: فرهنگ از مهمترین بخش‌های کاری است و باید همه مسئولان در کنار هم باشد و کار انقلابی در این زمینه انجام دهند.

کار انقلابی در حوزه فرهنگ استان بوشهر

پورات با بیان اینکه اقدام و کار انقلابی مورد نیاز در حوزه فرهنگ در استان بوشهر آغاز شده است افزود: این روان در زمان حاضر با همت و هماهنگی همه دلسوزان ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های مهم فرهنگی با برنامه‌ریزی و توجه ویژه امام جمعه و استاندار بوشهر افزود: استان بوشهر از ظرفیت‌های مهم فرهنگی برخوردار است که توجه به آنها زمینه‌ساز رفع مشکلات زیرساختی است.

وی استفاده از نخبگان، مسئولان و فعالان انقلابی در حوزه فرهنگ را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: توجه به حوزه عفاف و حجاب، ساماندهی سواحل و توسعه طرح‌های فرهنگی اجتماعی بر اساس معیارهای اسلامی و انقلابی در اولویت است.

پورات از تشکیل کارگروه تخصصی در حوزه میراث فرهنگی خبر داد و افزود: طرح‌های فرهنگی با تشکیل اتاق فکر اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در گذشته کم لطفی‌هایی در زمینه مسائل فرهنگی بوده و حمایت‌های لازم از این بخش صورت نمی‌گرفت که تلاش می‌شود با تمام توان در این زمینه گام‌های اساسی برداشته شود.

منبع خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا