شهرستان ها

سدهای استان سمنان نیازمند ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار است

سمنان- رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان از تامین اعتبار برای سدهای استان به مثابه یک اولویت کاری خبر داد و گفت: فقط برای دو سد استان ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر مالکی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سازمان برنامه بودجه استان سمنان با اشاره به تأمین اعتبارات حوزه آبرسانی در سطح استان بیان کرد: تأمین اعتبار برای سدهای استان یکی از اولویت‌هایی است که امیدواریم با همراهی مدیران ذی ربط به خوبی پیگیری شود تا بتوانیم مشکلات اعتباری این حوزه را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات قابل توجهی در زمینه سد سازی استان سمنان نیاز است، افزود: فقط برای تکمیل دو سد شامل فینسک و نمرود در سمنان و گرمسار ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که سهم هرکدام ۶۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان با بیان اینکه با توجه به وضعیت آبی و طرح‌های تأمین آب نیاز است که برای اختصاص اعتبارات تلاش کرد، گفت: در مقوله سدها باید به اعتبارات شهرتسانی تاکید و در مقوله آبرسانی باید به اعتبارات استانی و ملی تاکید کرد که در این زمینه نقش مدیران دستگاه‌های اجرایی بسیار مهم است.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا