شهرستان ها

سدهای کردستان ظرفیتی برای اجرای طرح‌های گردشگری وجذب توریست هستند

سنندج_ معاون برنامه‌ریزی شرکت آب منطقه‌ای کردستان گفت: سدهای استان از ظرفیت خوبی برای اجرای طرح‌های گردشگری و جذب توریست برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلیل مبارکی ظهر یکشنبه در این جلسه با اشاره به اینکه سدهای استان از ظرفیت خوبی برای اجرای طرح‌های گردشگری و جذب توریست برخوردار هستند، گفت: در برخی استان‌های کشور طرح‌های گردشگری خوبی اجرا شده که این موضوع می‌تواند به بهبود وضعیت درآمدی و روند پیشرفت آن شرکت، کمک شایانی نماید.

وی، افزود: اجرای چنین طرح‌هایی هماهنگی، انسجام و عزمی جدی می‌طلبد و باید پس از مطالعه دقیق و بررسی جوانب اجتماعی، متناسب با وضعیت فعلی و در نظر گرفتن همه‌ی ابعاد با استفاده از خلاقیت سرمایه‌گذار، این ظرفیت‌ها را از حالت بالقوه به بالفعل، تبدیل کرد.

معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای کردستان، تسهیل در روند اجرای طرح گردشگری سدهای استان و تعامل با سرمایه‌گذار را حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: واگذاری سدها برای اجرای طرح گردشگری در چارچوب ضوابط و با ارائه مدارک و مستندات قانونی ممکن است، تا سرمایه‌گذار با اطمینان خاطر از برگشت سرمایه و سوددهی طرح، اقدام به عقد قرارداد نماید.

سرپرست معاونت طرح و توسعه شرکت نیز در این خصوص، گفت: اجرای طرح‌های گردشگری در سدهای در حال بهره‌برداری نتیجه بخش خواهد بود و این حوزه آمادگی خود را برای هر گونه همکاری اعلام می‌نماید.

در ادامه مدیر حراست و امور محرمانه این شرکت نیز به اجرای اقدامات حفاظتی با هدف تسهیل و برقراری امنیت در حوزه اجرای طرح، اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه محدوده سدها استراتژیکی بوده و بسیار حائز اهمیت است، باید در کنار کمک به اجرای طرح، به این گونه موارد حفاظتی هم نگاه ویژه داشت.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه‌های خود پیرامون طرح گردشگری سدهای استان و ارائه راهکار، پرداختند.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا