شهرستان ها

سردار سلیمانی سبب تعمیق آرایش جبهه مقاومت شد

اردبیل- استاد علوم سیاسی دانشگاه‌های اردبیل گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی با ادبیات بی‌نظیر در عرصه دفاع آرایش جبهه مقاومت را عمق بخشید.

امیدعلی رعنایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: کاری که سردار سلیمانی و یاران و همرزمان رشیدشان در سال‌های اخیر با هدف تقویت جبهه مقاومت در منطقه انجام دادند، آثار ملموسی را به همراه داشته و به وحدت و همگرایی بیشتر امت اسلامی و افزایش نفرت جهانی علیه استکبار منجر شده است.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی و با خروج آمریکا از کشورهای منطقه شاهد دخالت‌های کشورهای اسلامی در تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی هستیم که این خود می‌تواند زمینه بهبود روابط و همکاری متقابل کشورهای همسایه را به همراه داشته باشد.

استاد علوم سیاسی دانشگاه‌های اردبیل گفت: حاج قاسم سلیمانی با ادبیات بی‌نظیر در عرصه دفاع و تقویت جبهه مقاومت در حقیقت سعی کرد تا قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران را در منطقه افزایش داده و خط مقاومت را هزاران کیلومتر فراتر از مرزهای سرزمینی ایران به دورترین منطقه منتقل کند.

رعنایی افزود: ادبیات گفتاری و رفتاری سردار دل‌ها امروز الگویی بی‌نظیر برای مجاهدان راه اسلام و مکتب ارزشمند الهی تبدیل شده و قطعاً روز به روز بر این شیفتگی و ابهت خواهد افزود.

وی با تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خاطر نشان کرد: ما امروز وظیفه خطیری را در تداوم و ادامه راه این شهدای والامقام داریم تا بار دیگر در جبهه مقاومت و ایستادگی به دشمنان اعلام کنیم که هیاهو و غوغاسالاری آنها هیچ نتیجه‌ای جز تحقیر و ذلت خودشان به همراه ندارد و همچنان جبهه مقاومت شایسته و متعالی در مسیر رو به جلو حرکت می‌کند.

استاد علوم سیاسی دانشگاه‌های اردبیل قدرت امروز جمهوری اسلامی ایران را در همه عرصه‌ها قدرت نرم برگرفته از خون همین شهدا و ایثارگری‌های فرزندان رشید این مرز و بوم توصیف کرد و ادامه داد: دشمن بالاتر از موشک و جنگ‌افزارهای نظامی از روحیه ایثار و مجاهدت ملت ایران در واهمه و هراس است و این ترس و هراس می‌تواند بهترین ثمره برای جمهوری اسلامی ایران در عمق‌بخشی به مذاکرات وین بدهد.

خبرگزاری مهر

آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا