شهرستان ها

سرمایه گذاری ۳۷۰۱ میلیاردی در تعاونی‌های مسکن استان تهران

تهران- سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، از سرمایه گذاری ۳ هزار و ۷۰۱ میلیارد ریالی در بخش تعاونی‌های مسکن در استان تهران در دولت سیزدهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد آذر پناه صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از سرمایه گذاری ۳ هزار و ۷۰۱ میلیارد ریالی در بخش تعاونی‌های مسکن در استان تهران در دولت سیزدهم خبر داد.

آذرپناه با اشاره به تأسیس ۱۳۳ شرکت تعاونی مسکن با ۱۵ هزار و ۶۶۰ عضو در این مدت، افزود: این شرکت‌ها با ایجاد ۲ هزار و ۵۱۴ فرصت شغلی، نقش مهمی در رونق اشتغالزایی و توسعه بخش مسکن در استان تهران ایفا کرده اند.

وی گفت: حمایت از تعاونی‌ها به ویژه تعاونی‌های مسکن از جمله اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران عنوان کرد: در این راستا، تسهیلات و اعتبارات مختلفی به این تعاونی‌ها اختصاص یافته تا بتوانند فعالیت‌های خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

آذرپناه با بیان اینکه تعاونی‌ها از جمله بسترهای مناسب برای مشارکت مردم در امور اقتصادی و اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم مصمم است با حمایت از تعاونی‌ها، زمینه را برای تحقق عدالت اجتماعی و توسعه پایدار در کشور فراهم کند.

وی در پایان از همه کسانی که در تأسیس و فعالیت تعاونی‌های مسکن در استان تهران مشارکت داشته اند، قدردانی و ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همدلی همه، شاهد رونق روزافزون این بخش در استان تهران باشیم.

آگهی
دکمه بازگشت به بالا