شهرستان ها

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان منصوب شد

سنندج – طی حکمی از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، خیرالله مرادی به عنوان سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور رسانه حفاظت محیط زیست کردستان، در حکم علی سلاجقه خطاب به سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان این چنین آمده است:

با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت «سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی، مردم داری، پاک دستی، فساد ستیزی، قانون مداری، مفاد عهد نامه مدیران دولت مردمی و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید. توفیقات آن جناب در وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

گفتنی است، خیرالله مرادی دارای دکتری مدیریت و آموزش محیط زیست است و در سال‌های پیشین سمت‌های مدیرکلی حفاظت محیط زیست کردستان و مدیرکل دفتر اقتصاد و فناوری سازمان حفاظت محیط زیست کشور را در کارنامه کاری خود دارد.

مرادی همچنین سال‌ها به عنوان کارشناس عالی حفاظت محیط زیست استان کردستان و در بخش‌های ستادی سازمان متبوع نیز سابقه خدمت دارد.

حکم انتصاب وی امروز توسط علی اصغر دانشیان معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس‌سازمان حفاظت محیط زیست ابلاغ شد.

خبرگزاری مهر

آگهی
دکمه بازگشت به بالا